Stord Handball tilbyr balleik for gutar og jenter fødd i 2020. Det vert lagt opp til ei felles trening i Gamlehallen for gutar og jenter som går på Langeland og Leirvik skule, og ei trening i Nordbygdohallen for gutar og jenter som går på Hystad og Rommetveit skule. Begge gruppene trenar om torsdagane. Treninga i Gamlehallen er kl. 17:00-18:00 og treninga i Nordbygdohallen er kl. 16:30-17:30. Fyrste trening for aldersgruppa vert 10.09.26.
Har barnet ditt lyst til å vere saman med andre gutar og jenter og leike seg med ball oppmodar me dykk til å registrere dykk her.
Me sjåast i hallane😀
